ბრენდი ინგლისურიდან ითარგმნება როგორც “ნიშანი”, “სიმბოლო” და ეს კონცეფცია პირდაპირ კავშირშია კომპანიის პროდუქციის ან მომსახურების გაიგივებასთან. შესაბამისად, ბრენდირება არის კომპანიის სახის შექმნის და მისი ბაზარზე განვითარების პროცესი. სწორედ კომპანიის პოზიტიური იმიჯის შექმნა გარანტირებულად უზრუნველყოფს თქვენს წინსვლას. ეფექტური ბრენდირების წარმართვა რთული და შრომატევადი პროცესია, სადაც გასათვალისწინებელია უმნიშვნელო წვრილმანიც კი. კომპანიის ბრენდირება მრავალსაფეხურიანი პროცესია და მოცემულია ქვევით მოყვანილ სიაში.